Thursday 15 May 2014

Bila Datangnya Ilmu Allah Pada Saya

Saya akui ilmu Allah itu datang tak kira masa, sedang memandu, sedang mengelamun, sedang nak tidur, dalam mimpi, baru bangun tidur, sedang mandi, sedang makan atau sedang menyapu. Kadangkala ada yang saya terlepas atau tak ingat kerana tidak mencatit. Sekarang ini bila datang sahaja ilmu Allah, saya akan rakam dengan suara atau taip secara ringkas supaya ilmu itu tidak hilang atau terlupa.

Namun saya cuba beri yang terbaik dalam menyampaikan ilmuNya. Maaf ada beberapa ilmu yang terlepas. Selepas ini memang saya akan catit atau rekod. Harap anda berpuashati dengan ilmu yang telah Allah berikan pada saya setakat ini.

Memang saya tak pernah puas dengan Allah. Saya nak lebih lagi. Lebih lagi dari Allah. Tiada yang penting selain Allah. Harap anda juga begitu. Terima kasih kepada Allah.

No comments:

Post a Comment