Wednesday 6 February 2019

Genap Setahun Aku Menghilang Feb 2018 - Feb 2019

Post terakhir aku pada 16 Febuari 2018
aku kembali 7 Feb 2019

Aku menghilang... tenggelam...
Menguruskan hal tentang Allah
Segala macam ilmu
Segala macam makhluk

Aku tetap berkarya
Segala yang terlintas
Jika sempat aku catat
Jila tak sempat
Ianya hilang di dalam Allah

Alhamdulillah
Masih ramai yang sudi membaca blog ini
Semoga kalian dibukakan hati oleh Allah
Untuk memahami Allah

Ilmu Allah itu sentiasa ada
Tetapi perlu dicari
Tak boleh baca
Kita lihat
Tak boleh melihat
Kita merasa
Tak boleh merasa
Kita mendengar

Apa cara sekalipun
Usaha mesti ada
Untuk mencari Allah
Sampai ketemu

Mohon maaf lama menghilang
Syukur masih ada roh dan masih ada jasad

Aku akan terus berkarya
Selagi berkesempatan

No comments:

Post a Comment